lunes, 21 de enero de 2013

AI SE EU TE PEGO CARNESTOLTES.

Festa, festa això és una gran festa.
Ai! com m'ho passo.
Ai! Ai! com m'ho passo!!
Disfressa't, disfressa't,
i surt a donar voltes.
Ja és carnestoltes, ja és carnestoltes!

Al febrer fem una gran festa.
Ai! que bé que ens ho passarem.
Perquè celebrem carnestoltes.
I disfrassats anirem pel carrer.

Festa, festa això és una gran festa.
Ai! com m'ho passo.
Ai! Ai! com m'ho passo!!
Disfressa't, disfressa't,
i surt a donar voltes.
Ja és carnestoltes, ja és carnestoltes!

Pots trobar pallassos i mostres.
Arlequins, bruixots i animals.
Tot això i moltes més coses.
I es que és l'hora de carnaval.

Festa, festa, això és una gran festa.
Ai! com m'ho passo.
Ai! Ai! com m'ho passo.
Disfressa't, disfressa't,
i surt a donar voltes.
Ja és carnestoltes, ja és carnestoltes!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario